Direktlänk till inlägg 8 juli 2006

Hot hot hot hotsssssssssss...

Av MoBetterBlues - 8 juli 2006 08:42

400 grader i mitt sovrumJag har nu vaknat efter 3 timmars sömn. Det brukar bli så när jag druckit och när sovrummet är så varmt att det inte går att vara kvar där. Jag känner mig precis som "The Mayor" i Spike Lee's gamla film Do The Right Thing, från 1989. Den handlar om en fruktansvärt varm dag i Brooklyn. I den kan man se en ung Rosi Perez, Spike Lee själv, Ossie Davies (The Mayor), Samuel L Jackson och Danny Aiello, bland andra. Filmen börjar i alla fall med att alla vaknar till att radion går på med ett:- Today it's gonna be hot hot hot hotsssssssss...Det är olidligt varmt i mitt sovrum och jag vaknade upp svettig. Det känns som om jag har klimakteriesvallningar och har redan hunnit med att duscha i minus 11 grader, druckit 1 glas juice, 1 glas saft och 2 glas isvatten. Efter duschen gick jag ut på balkongen för att lufttorka, men där fanns solen i stekformat, så det lilla lilla lilla som fläktade hjälpte mig typ i 2 minuter innan det blev för varmt där.Jag håller på att smälta bort!- MoBetterBlues -

 
 
Linda Culibrk

Linda Culibrk

8 juli 2006 10:46

In i frysen med dig! Nu! Du får inte smälta bort. Då blir jag riktigt ledsen.

Stå inte kvar och läs det här, in i frysen sa jag.

http://blogg.aftonbladet.se/251

 
MoBetterBlues

MoBetterBlues

8 juli 2006 10:51

Perfekt, du har upptäckt att det inte skall daltas med ungjävlarna!

Jaaaaaah, jag skaaaaaaaaaah...

- MoBetterBlues -

http://mobetterblues.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MoBetterBlues - 19 juli 2006 08:05

Det är tydligen svårläst Allt eftersom min läsarkrets (på typ 30 stycken med mig själv inräknat från 3 adresser) ökar så har jag börjat få klagomål. Vissa tycker att det är svårläst här på bloggagratis, speciellt om man vill läsa flera inlägg i ra...

Av MoBetterBlues - 16 juli 2006 01:19

Tesen håller inte Selda pep lite och hoppades att allt skulle försvinna. Selda lilla, det försvinner inte. Om jag vore ointelligent skulle jag ställt mig upp och skrikit seger nu, men så som jag känner Selda så kan hon slå tillbaka ur en arg bakfy...

Av MoBetterBlues - 13 juli 2006 14:03

Upp till bevis I dagens DN på stan så läser jag Selda säger på sista sidan. Jag har återgett artikeln här iom att den inte finns på nätet. Selda säger: Kom igen, killar Av någon anledning försvinner mina killkompisar under mystiska omst...

Av MoBetterBlues - 12 juli 2006 11:48

Tidskoll [url=http://www.yugop.com/ver3/stuff/03/fla.html]Sudda sudda sudda[/url] - MoBetterBlues -...

Av MoBetterBlues - 11 juli 2006 15:23

Don't try this at home, kids! [url=http://tv.feber.se/2006/07/galet_trick.html]Jasså, det där gamla tricket![/url] - MoBetterBlues -...

Ovido - Quiz & Flashcards