Alla inlägg den 6 juli 2006

Av MoBetterBlues - 6 juli 2006 22:55

Jag är med i en klubbVi beundrar varandra inbördes och dunkar varandra i ryggen. Fyyy faaan, vad du är grym, du är bäst! Ha ha tackar, men durå, du e ju så jävla skööön så man döör alltså!Sen har vi ju såklart lillen, han som bara får skit och måste lära sig den hårda vägen, innan han får cred av oss på gräddhyllan. Uuuusssch, värdelös är du. Gå hem merej, här haru inget att göra. (Här gestikulerar jag att jag sparkar honom i rumpan på väg ut genom dörren). Gräddhyllan ja, det är här man skall vara. Livet leker, brudarna är toksexiga och gör vad som helst. Champagnen flödar och ens texter citeras om vart annat. Gräddhyllan är ren glädje...Eller är den?- MoBetterBlues -

Av MoBetterBlues - 6 juli 2006 18:27

De ä ba å åkMy Animated World- MoBetterBlues -

Av MoBetterBlues - 6 juli 2006 18:18

EvighetsmaskinTill oändligtheten- MoBetterBlues -

Av MoBetterBlues - 6 juli 2006 17:51

SemesterJahopp, semester igen. För första gången sedan jag började få semester så känner jag att jag inte riktigt behöver den. Jag har redan varit ledig en månad i år, Brasil, bästa resan i mitt liv. Nu när det är så lugnt på sommaren så undrar jag om jag inte skall ta och spara semestern till den mörka perioden då den känns mer berättigad.Jag skall softa i helgen så får vi se på måndag.- MoBetterBlues -

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards