Alla inlägg den 16 juli 2006

Av MoBetterBlues - 16 juli 2006 01:19

Tesen håller inteSelda pep lite och hoppades att allt skulle försvinna. Selda lilla, det försvinner inte. Om jag vore ointelligent skulle jag ställt mig upp och skrikit seger nu, men så som jag känner Selda så kan hon slå tillbaka ur en arg bakfylla imorgon. Det är nog bäst att jag väntar ett tag till, innan jag informerar, alla som vill höra, om att hon bangade. Jag skulle bli mäkta förvånad om hon vågade ta sig an utmaningen. Hon är ju trots allt, liten, vek och tjej. Dålig kombination!Selda, you talk a lot of smack, but you can't back it up!OBS! Detta kallas "trash talk" och brukar dyka upp innan varje stor match eller utmaning, som i detta fall. Kombatanterna försöker psyka varandra för att få ett övertag. Det sägs en massa saker, utan större allvar, för att öka spänningen och trissa upp tillställningen. Dvs. detta är inget man behöver oroa sig över. No harm done!Selda vågar nog inte anta utmaningen ändå, och då behöver vi inte oroa oss över att hon förlorar den heller. Hon är ju en klok brud och inser att hon slipper all hård träning, utan kan ta nederlaget direkt, istället för senare.- MoBetterBlues - (also known as The Champ)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards